dimecres, 26 de novembre del 2014

TINTÍN AL CONGO

Sí, aquest es el títol d'aquesta activitat. Un pèl estrany, oi? Us preguntareu que hi te a veure Tintín en la nostra assignatura i en els nostres treballs que hem de fer, no? Doncs bé... La nostra professora, ens va proposar de fer una activitat molt sorprenent, a l'inici. Es tractava del mític Tintín... de Tintín!! Jo primer pensava que ens estava prenent el pèl o ens estava gastant una broma, perquè no trobava possible ni cap mena de relació entre Tintín i l'imperialisme, que es el que estem treballant fins a dia d'avui.  A més també hi havia Milú, el seu gos, encara se'm feia més estrany fer aquella activitat... No trobava possible poder fer aquella activitat. L'activitat consistia en triar una imatge de Tintín al Congo i a partir d'aquella imatge, analitzar-la pas a pas, tot el contingut de la foto, significava quelcom. A mi em va costar, ja que alhora de descriure la imatge i analitzar-la, jo ho vaig fer molt resumit i molt senzill i després d'unes quantes renyades de la meva professora i uns quants consells que em va donar, vaig arreglar conceptes diferents que tenia i  vaig poder treballar-la bé i aprendre bé el concepte que volia transmetre'm. Finalment, vam poder treballar l'imperialisme d'una manera especial, ja que així recordàvem quan érem petits i llegíem els còmics d'en Tintín i en Milú, i també hem pogut veure que darrere d'un personatge de còmic, hi ha amagada una història, un "perquè". Aquesta activitat m'ha ensenyat que tot significa quelcom i que tot ve d'algun lloc o concepte que altre. M'ha demostrat que res es "perquè sí". També he pogut comprendre que en llocs on no imaginava, hi ha amagats una quantitat de missatges subliminals, els quals son molt interessants descobrir-los.


En la meva foto, s'hi aprecia a Tintín amb en Milú, parlant amb el rei dels babaorum, que està amb els seu esclau. En Tintín es mostra molt agraït.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada